2013. június 23., vasárnap

Annus és Lacus esküvője a Fruskában...

A Fruska menő. Nem tökéletes ( de mi az...?:), de nagyon hangulatos a bisztró, finomak az ételek és a Kopaszi-gát, mint környezet szabadságérzetet ad.
Annus és Lacus esküvője, június 1-én volt, amikor kicsit sem tombolt a nyár ezerrel, mint mostanában, de egy boldog nap volt. Ők nagyon nagyon helyesek voltak, Annus tisztára Audrey Hepburn volt. 

fotó: Mohai Balázs
 A designért a Dekorxertáros lányok voltak a felelősek, a sütikért pedig mi.  És csodásan illettek egymáshoz, pedig nem is egyeztettünk előtte, én a menyasszonnyal történt megbeszélés alapján és a letterpressed.-es meghívójukból inspirálódtam, de igazán nagyon összhangban volt minden. A lányok nagyon jó munkát végeztek, és kedvesek, szívből ajánlom nektek is őket.



fotó: pöttyös bögre édesség

fotó: pöttyös bögre édesség




Engedjétek meg, hogy  idézem Annust mert én ezen olyan jót nevettem és persze nagyon nagyon jól esett:

" Nagyon köszönünk mindent. Isteni volt, és szép, egy zseni vagy, még a nászútra is hoztunk  a maradékból"
A.

dekoráció:
dekorfotók:Seregély Eszter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése