2014. szeptember 9., kedd

Workshopon jártam ... kalligrafikus azért nem lettem...(még:)





























Nem is olyan rég egy torta mentes, péntek estét tartottam és egy szuper kalligrafikus workshopon jártam. Már régóta izgatta a fantáziámat a modern kalligrafikus írás és nagyon vártam,  hogy élőben is kipróbálhassam ezt a technikát. Miminél  (Mimi events with love ) már máskor is voltunk az esküvői tortával, Bogi ( The Fanatic Calligrapher) pedig fantasztikus esküvői meghívókat és grafikákat készít, azért a közös pont megvan.  Az esküvő!

De jöjjenek a fotók és persze ha már ott jártam, vittem sütit is.



Bogi kicsit okosított bennünket.


 


 
Fel is címkéztünk mindent.




Mimi nagyon figyelmes háziasszony volt, Bogi pedig szuper tanár. Az óra végén mindenki boldogan és elégedetten állt fel. Ettünk sütit, kortyoltunk egy kis rozét, sokat nevettünk és megtanultuk az alapokat. Elrepült a 4 óra.
A felsőt Bogi írta, az alsót pedig én írtam az óra végén.



Mindenkinek szeretettel ajánlom a workshopot, mert jó kiszakadni a napi munkából, még ha kreatív munka is, kicsit valami mást csinálni......valami újat tanulni.

a helyszín: a csodás Paloma

Mimi egyébként sok más workshopot is tart, nem csak menyasszonyoknak. Nézd meg ITT.

a workshop vezetője:  The Fanatic Calligrapher


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése