2014. május 18., vasárnap

Egy hétvége széljegyzete....

Rá kellett jönnöm, hogy csak két kezem van és egy nap 24 óra. Valamiért ez tegnap estére tudatosult bennem, miután túléltem egy egész szombat délelőttöt az "én vagyok a legbénább tortadíszítő a világon" érzéssel. Pénteki meglepi szülinapi torták, esti viharos hosszabb, rövidebb áramszünetek,  egy szülinapi torta , egy "leszakadt hűtőpolc után (- 12 mini cupcake), egy esküvői torta kiszállítás, ahol a hajó érkezésünk után 10 percen belül kifutott ( gyors lefolyású szívroham pipa) és egy BRIDE'S NIGHT OUT! után, ahol csodálatos Sármán Nóra és Je Suis Belle ruhák mellett volt a tortánk, amire nagyon büszke vagyok.   És az éjfélkori befejezése egy nagyon kedves üzenet volt, amiben egy leghűségesebb és kedvesebb anyuka, azt kérdezte, hogy esetleg mikor lenne jó a szülinapi torta, mert ahhoz igazítják a kisfia szülinapi buliját, mert amit kérdezett először dátumot júniusban, bármennyire is bántott, muszáj volt nemet mondanom. 




Imádom a munkám és nagyon büszke vagyok rá, hogy ilyen nagyon sok esküvőn lesz a mi tortánk 2014-ben. Ráadásul olyan torták, amiket nagyon szeretek és alig várom, hogy megcsinálhassam.  Nagyon jó érzés, hogy sok különböző stílusú párunk van, de mégis megtaláljuk azt, amit ők szeretnének én pedig meg tudom nekik csinálni, úgy hogy igazi "én tortám" legyen.

Viszont ez személyes találkozáson és sütikóstoláson és sok emailen keresztül alakul ki. Viszont ehhez hozzá tartozik, hogy minden menyasszonynak egy esküvője van, ami a legfontosabb neki, nekünk nagyon sok esküvő van egy szezonban és igyekszem minden egyes esküvőről a legtöbbet megtudni, hogy illő legyen a dekorációhoz és a párhoz is az ő tortájuk. De nem vagyok esküvőszervező, sajnos nincs időm mindenkivel többször találkozni,  minden nap, minden emailre azonnal válaszolni, annak ellenére, hogy azért minden levelet elolvasok még aznap, kiírom gyorsan ami fontos de az idő vagy az agykapacitásom gyakran véges, hogy rendesen vissza is írjak.  Nem 1-es vagy 4-es számú esküvői torta van, hanem mindenkinek saját tortája saját designnal...saját ízkombinációkkal, saját ajánlattal. 

De ha látok valamit, ami szerintem egy adott párhoz illik, simán elküldöm neki, csak úgy:)

Ezeket csak azért írtam le, mert igazán nem szeretném, ha bárki szívére venné ha nem írok vissza napokig, vagy nem tudok vele többször találkozni, vagy nem tudom felvenni a telefont. Nem azért van mert az ő esküvője nem fontos, mert miután találkozunk egyszer és megbeszéljük, hogy akkor biztosan tőlünk szeretné egy pár a tortáját, be van írva a naptárba. De nem tudok minden idegszálammal a hétvégi esküvőkre is koncentrálni és másik sokra is, ami talán csak hetek múlva lesz. De legkésőbb az esküvő előtt két héttel még úgyis neki lendülök a következő közeli esküvőknek, hogy akkor hogy is állnak, milyen legyen az Ő tortájuk, desszertasztaluk.

És persze van egy családom is, akivel azért jó csak "úgy" együtt lenni. Oviba menni. Kutyát sétáltatni. Ebédet főzni...

...és az egész heti munka után pedig ilyen első igazi rajzot kapni a kislányomtól, amin én vagyok és a torta.

Tehát....
Ami a szülinapi megrendeléseket illeti, októberig csak nagyon kevés szülinapi tortát tudunk elvállalni, az esküvők mellett, természetesen akivel már beszéltünk róla, nekik igen. 

Ami pedig az esküvői tortákat illeti....egy -két esküvőt tudunk már csak elvállalni ebben a szezonban, mert van az a kedves email és csodaszép torta, amire úgyse tudok nemet mondani.

Holnap új hét, új torták, pénteken egy nagyon kedves és stílusos esküvő, amire nagyon büszke vagyok, hogy mi készíthetjük a desszertasztalt, szombati baráti szülinapi torták.....

Legyen szép hete Mindenkinek!

Niki


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése