2013. június 14., péntek

Tündi és Gábor esküvője, Barabás Villa.



Már nagyon vágytam egy esküvőre. Úgy értem egy olyanra ahol vendégként vagyunk és hajnalig táncolunk. Ez az esküvő ilyen volt. Ráadásul én nem tudom miért, de ha meglátom a menyasszonyokat, mindig rám jön a "mindjárt sírás", tehát amikor megláttam Tündit, ahogy az oltár elé sétált.....

Amikor megtudtam, hogy Tündiék összeházasodnak, nagyon örültem neki, mert bár nem találkozunk gyakran. ( utoljára, 4éve, amikor a mi esküvőnk volt), mindig mosolyogva gondolok rá és az évekre amikor együtt laktunk. Mert mi jó pár évig lakótársak voltunk Budapesten.
Nem volt egyszerű az a kicsit sem napocskás, inkább záporesős nap. A Barabás villában kezdtük a délutánt, amit akkor még nem tudtunk, hogy igazából a kerület házasságkötő teremként is funkcionál, tehát aznap 20 esküvő volt, szépen egymás után. Ezért sok mindent nem tudtunk csinálni amikor odamentünk kora délután, ezért mindent a szertartás után kellett megcsinálnunk néhány perc alatt, a közös fotózás és a gratuláció ideje alatt. Ami nagy szívfájdalmam, hogy nem vagyunk rajta a nagy közös képen....mert az idő alatt, csini magassarkúban, kipi-kopogva szaladgáltam a sütikkel ( többé nem követem el ezt a hibát, éljen a balerina cipő!) De persze ott volt a férjem is aki, nagyon jól ki van már képezve és mindig nagy segítéség.


rózsás mini cupcake és csokoládés cupcake

eper lekváros, paté sablé ( omlós keksz)

szívecskés cukor süti

szívecskés cupcake



A zene nagyon jó volt. Az első tánc, a Dirty Dancinget is simán lenyomta ( .....volna, ha lett volna emelés a végén:). És a hangulatot a ceremóniamester mindig tudta, hogy mikor kell felrázni és ötletes játékokkal színesebbé tenni.


Tiszta szívünkből kívánjuk, hogy legyen nagyon boldog, a most kezdődő közös életetek!

Szeretettel:
Niki, Ákos, Mimi


fotó: tyukifoto.hu
dekoráció: White Flower
ceremónia mester : a ceremoniamester
desszertasztal és köszönőajándék: Pöttyös Bögre Édesség 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése